„Czerwony baron”
Obserwacyjny AEG G.II (ser.№ G6/15) ze składu Brieftauben Abteilung Ostende, na którym we wrześniu 1915 r Richthofen latał z pilotem George’em Zeumerem. Samolot był cały w kolorze Field Grau ale możliwy jest kolor żółty lub kolor lakierowanego płótna.
Obserwacyjny Albatros CI.
Myśliwski Fokker E.III, Staffel 8 KAGOHL 2, wiosna 1916 r.
Zwiadowczy Roland C.11 ze składu KG2/8, lato 1916 r. Jakość dostępnych fotografii nie pozwala dokładnie określić szczegółów kształtu tego samolotu.
Myśliwski Albatros D.II na którym latał Richtchofen w sierpniu 1916 roku w Jasta 2.
Myśliwski Albatros D.II (seria D481/16), Jasta 2, jesień 1916 r.
Myśliwski Albatros D.III (seria między D1910 i 2200/16), Jasta 11 – osobisty samolot Manfreda von Richthofena na początku 1917 r. od marca na tym samolocie latało jego brat Lotar.
Myśliwski Albatros D.III (sier.№ między D1910 i 2200/16) – osobisty samolot Manfreda von Richthofena, Jasta 11, marzec-kwiecień 1917 r. na tym samolocie latał także Carl Szefier.
Myśliwski Halberstadt D.III, na którym Richthofen latał w maju 1917 r. w czasie urlopu. Jedeno ze źródeł wskazuje następujący numer seryjny tego samolotu D129/16, jednak fotografia tej maszyny sugeruje nieco inaczej.
Zwiadowczy Albatros C.III (seria C4057/15), należał on do pilota Beobachtera Schule. Podczas urlopu Richthofen latał na nim w charakterze pasażera w maju 1917 r. Numer seryjny tego samolotu napisany nieprawidłowo (błąd mechanika).
Myśliwski Albatros D.V (seria prawdopodobnie, D1177/17), Jasta 11 – JG 1, czerwiec 1917 r.
Myśliwski Albatros D.V Jasta 11 – JG 1, Rochthofen leciał nim jeden raz 6 czerwca 1917 r.
Myśliwski Albatros D.V (seria pomiędzy D 209517), JG 1, 22 czerwca 1917 r.
Myśliwski Albatros D.V (seria pomiędzy D1000 i 1179/17), JG 1, początek lipca 1917 r. Na tym samolocie Richthofen był ranny w głowę.
Myśliwski Albatros D.V (seria D2059/17), JG 1, sierpień 1917 r.
Myśliwski Fokker F.I (seria F102/17), JG 1, sierpień-wrzesień 1917 r. później na samolocie tym latał Kurt Wolff. Maska silnika mogła być pomalowana kolor czerwony.
Zwiadowczy Albatros C.IX – osobisty samolot dowódcy JG 1, lato-jesień 1917 r. Richthofen latał na nim tylko w charakterze pasażera. Na tym samolocie także latał Werner Woss.
Myśliwski Fokker Dr.I (sier.№ Dr114/17) ze składu Jasta 11, październik 1917 r.
Myśliwski Albatros D.V ze składu Jasta 11, na którym Richthofen latał jesienią 1917 r.
Myśliwski Fokker Dr.I (seria Dr127/17) ze składu Jasta 11, luty 1918 r.
Myśliwski Fokker Dr.I (seria Dr152/17) – osobisty samolot Manfreda tło Richthofena, JG 1, marzec 1918 r. Malowanie odtworzone na podstawie zdjęcia
Myśliwski Fokker Dr.I (seria Dr161/17), JG 1, marzec 1918 r. Na tym samolocie latał także brat Richthofena, Lotar.
Myśliwski Fokker Dr.I (seria Dr525/17) ze składu Jasta 6, na którym Richthofen latał w marcu 1918 r.
Myśliwski Albatros D.V z późnej serii produkcyjnej ze składu Jasta 10, na którym Richthofen latał w marcu 1918 r.
Myśliwski Fokker Dr.I (sier.№ Dr425/17) – osobisty samolot Manfreda tło Richthofena, JG 1, koniec marca 1918 r
Myśliwski Fokker Dr.I (seria Dr 477/17), JG 1, koniec marca 1918 r.
Myśliwski Fokker Dr.I ( seria Dr 152/17), JG 1, kwiecień 1918 r. Maszyna ta była samolotem rezerwowym Richthofena
Myśliwski Fokker Dr.I (seria Dr 425/17), na którym 21 kwietnia 1918 r. zginął Manfred von Richthofen dowódca JG 1.